Previous  Next

Nejčastěji kladené dotazy

 

hmtoggle_plus11 Co to znamená přenést docházku?

Při stisknutí na přenesení docházky se na reálně načtená data aplikuje nastavení docházky. U zakázek tedy zůstávájí nezaokrouhlené přesné časy a do docházky se přenesou již zaokrouhlená data, která dále můžete ručně editovat.

 

hmtoggle_plus12. Systém po zadání nového sériové číslo nelze aktivovat, co s tím?

Před aktivací nového sériového číslo je nutné zkontrolovat tyto věci:

 

a) musíte být přihlášen do WINDOWS pod administrátorským účtem (při aktivaci se zapisuje do registrů)

b) vkládáte-li sériové číslo do formuláře přes clip board, je nutné zkontrolovat poslední znak, zda je stejný jako správné sériové číslo - velice často se stává, že windows tam vloží něco jiného, než kopírujete.

 

hmtoggle_plus12. Při spouštění programu se objevuje chyba "Error in loading Midas.DLL". Dá se to nějak vyřešit?

Tento problém nastává buď po instalaci, nebo po přesunu složky pracant do jiného umístění.

 

Je nutné zaregistrovat knihovnu midas.dll. Pusťte příkazový řádek (ve WIN7 a VISTA nutné spustit jako administrátor) a napište tento příkaz

 

regsvr32 "umístění midas.dll"

 

- kdy v  "umístění midas dll" je nutné uvést cestu k tomuto souboru na disku HDD. Nejčastěji pak příkaz vypadá takto:

 

regsvr32 "C:\Program Files\AGERIT\Pracant\midas.dll"

 

V případě problémů s aktivací midas.dll kontaktujte svého správce IT.

 

hmtoggle_plus1PRACANT na windows 7 po spuštění hlásí "1.10.2010 is not valid date", co s tím?

Některé verze windows 7 mají problém s korektním zobrazováním datůmů. Je nutné přenastavit formát hodin na dd-mm-rrrr v Ovládací panely – hodiny, oblast, jazyk – změnit datum, čas, nebo formát čísel –  datum ... tam přenastavit.

 

Pokud problém přetrvává a je nastaven správný formát, je nutné resetovat nastavení. To se dělá přes volbu další nastavení - vynulovat.

 

hmtoggle_plus13. Jak nastavím správný čas na mobilním terminálu?

Volba 3 - utility - volba 5 - datum a čas - heslo "KONTAKTUJE _PODPORU" - nastavení času

 

hmtoggle_plus14. Jak zobrazit na čem zaměstnancí právě pracují?

Modul zaměstnanci - aktuální stav

 

hmtoggle_plus15. Jak vytvořím skupinu a ,místo práce v agendě zaměstnanci?

Tyto textová pole jsou koncipována tak, že pouhým vepsáním nového názvu místa práce se toto místo práce vytvoří.

 

hmtoggle_plus16. V zakázkách se nezobrazují žádná data

Zkontrolujte si filtraci stavu zakázek.V případě že máte zaškrtlý stav, ve kterém se nenachází žádná zakázka, zobrazí se prázdný výběr.. . Více zde.

 

hmtoggle_plus17. Jak evidovat na pevném terminálu APT1200 práci na více zakázkách najednou?

V tiskových sestavách zakázek je čárový kód multizakázky - tento naklikněte jako první ještě před kódem zakázky - tento kód Vám umožňuje poté napíchnout až 50 zakázek

 

hmtoggle_plus1Jak vytvořit prázdnou databázi pro další rok?

Stačí, když si vytvoříte stav zakázek s názvem roku, pro který tuto "zálohu" děláte a poté všechny zakázky volbou hromadná změna stavu (zakázky - kontextové menu) přesunete do vytvořeného stavu. K nastavení stavů se dočtete informace zde.

 

hmtoggle_plus1Jak restartovat terminály?

více zde.

 

hmtoggle_plus1Co to jsou v tiskové sestavě "Docházka" automatické korekce?

U položky automatické korekce je zobrazena doba, která byla zaměstnancům odečtena na základě nastavené automatické přestávky, která se doplňuje do pracovní doby i pokud si zaměstnanec žádnou přestávku nevzal.

 

hmtoggle_plus1Jak vytvořím neplacenou operaci?

v systému rozlišujeme v zásadě 2 typy operací - placené/neplacené. Neplacené operace jsou ty, které zařadíte do skupiny operací ostatní - více zde.

 

hmtoggle_plus1Co je to paušální operace?

Paušální operace je operace s předem nastavenou délkou trvání. To v praxi znamená, mám-li nastavenou paušální operaci na půl hodiny, a někdo ji odklikne na terminálu, neuloží se jako neukončená, ale jako operace již ukončená a to s dobou trvání půl hodiny.

 

hmtoggle_plus1Kam zadávat dovolené, propustky?

Nejjednodušeji do grafického přehledu zaměstnance. Více zde.

 

hmtoggle_plus1Zjistíme v nějaké tiskové sestavě, kdy se zakázka vyrobila?

Ano, jde o tiskovou sestavu v zakázkách, konkrétně Průběh zakázky. Více zde.

 

hmtoggle_plus1Nemůžu najít zakázku, co s tím dělat?

Zkontrolujte logovací záznam, zda zakázce nebyl změněn kód atp. Do program - logovací záznam zadejte do full-textového vyhládávání kód zakázky.

 

hmtoggle_plus1Čtečka čárového kódu špatně čte, co s tím dělat?

Zkontrolujte sklíčko čtečky čárového kódu, zda není příliš zaprášeno, případně nějakým způsobem poškozeno.

 

Další možností je špatně vytistěný čárový kód. Nebo také poškozený čárový kód.

 

hmtoggle_plus1Čtečka špatně čte některé čárový kódy, čím to může být?

Zkontrolujte sklíčko čtečky čárového kódu, zda není příliš zaprášeno, případně nějakým způsobem poškozeno.

 

Další možností je špatně vytistěný čárový kód. Nebo také poškozený čárový kód.

 

Vyzkoušejte vytisknout čárový kód v plné kvalitě (=nastavení tiskárny) a vyzkoušejte načíst čárový kód znovu, pokud problém přetrvává, kontaktujte technickou podporu.

 

hmtoggle_plus1 Po vytvoření zástupce na ploše ze serveru PRACANT píše nepodařilo se připojit k databázi. Co s tím?

Zkontrolujte v souboru pracant.ini nastavení druhého řádku. IP=

 

Nesmí se tam nacházet localhost, což umožní spouštět pracanta jen na localhostu. Vepište tam IP počítače (nebo název), kde se databáze nachází. Pak půjde pracanta spouštět odkukoliv.

 

 

hmtoggle_plus1Služba Pracant nelze spustit, píše že byla nastartována a hned ukončeno. Příkazový řádek nevypíše žádnou chybovou hlášku?

Promažte logy ve složce PRACANT na serveru. Tj : pracantd.log, pracantd.log0, pracantd.sql.log a pracantd.sql.log0, Poté spusťte službu PRACANT znovu. Nepomůže-li, kontaktujte technickou podporu.